Etiketter

tisdag 29 november 2011

Nu kommer det bli mera julstämmning i soffan, i kväll blev kudd-fodralen klara! Blev rätt nöjd med dom men jag funderar med att vänta att ha dom framme tills julen är lite närmare.


I går hittade jag en rolig app till min IPhone, där man kan spela in sig själv med rolig bild och olika röster, ni som är vän med mig på Facebook har kanske sett en av "filmerna". I kväll spelade vi in en till och vi har skrattat så tårarna har sprutat, hur kan man ha så roligt åt sig själv? :) Ha! Ha! ja det var härligt. Om det går kanske jag lägger ut en ny variant här på bloggen också..

I kväll har jag också beställt lite kläder, två klänningar... ni vet väl att man MÅSTE ha nya kläder när man ska iväg på nåt specillt? ;) Ska på julbord med vaktmästarna och städkollegorna på fredag nästa vecka. Ska bli skoj!

Vad jag beställde? Det här!



Coola va? Tycker jag iallafall, den nedersta får det bli till julbordet, om den nu passar och så. Den andra klänningen kommer inte förrän den 15 Dec och då har ju julbordet redan varit..

Nu är det sov dags! See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar