Etiketter

lördag 25 februari 2012

Ibland blir det inte som man har planerat....

Ja just det ja, jag hade ju en ny väska på gång... hmm... den blev ju kanske inte riktigt som jag hade planerat... å så är den är inte riktigt klar än för jag hade tänkt att ni kära läsare skulle få påverka det sista på den.
Oj vad kommentarer jag kommer få nu på min lilla blogg,den kommer svämmas över, eller inte...
Så skärp er därute och lägg in en kommentar, ni behöver ju inte ens avslöja vem ni är.. KOM IGEN NU!

Nåja.. nu till det jag vill ha hjälp med...axelbandet..


Vad tycker ni? Hur ska jag ha det? Har ni egna förslag?

Kan ju säga att väskan mer blev som en handväska, planen från början var väl mer åt en lite större variant.


Vad har hänt sen sist jag skrev här då...

Har haft ett extrajobb de senaste 12 arbetsdagarna, har varit städledare typ, eller vad man kan kalla det. Har haft min chefs mobil med mig på jobbet. Det var jobbigt, kul, utmanande och utmattande. Mycket att hålla i huvudet och stressande för att få hela städorganisationen (vi är 33 stycken) att flyta på med vikarier, varor och flyttstädningar på kommunens äldreboenden. Men jag tror jag lyckades ganska bra, även om det blev lite kris när alla vikarier var sjuka samtidigt på samma dag. I fredags fick min chef tillbaka sin telefon, skönt att slippa bli väckt kl 05.30 när någon ringer och sjukanmäler sig :).

Idag har jag varit och shoppat på Köpstaden.
Fick presentkort när jag fyllde år som såklart måste användas. Det här fyndade jag:

Stövlar från SkoDej...

... och en sportig Nike-jacka från TeamSportia.

Köpte även ett par nya mjukisbyxor till David, men de fick han bara på villkoret att han slänger de gamla som det är hål i. Någon ordning ska det väl vara på min karl ;) Ha! Ha!

See ya!


1 kommentar: