Etiketter

tisdag 31 juli 2012

Nu har jag flurat färdigt...

... på en sak min moster Kristina bad mig om. Hon behövde en sak att hänga sina smycken på, och jag tackar ju inte nej till att flura på det, (flura betyder fundera om någon undrar)...

Det började såhär:

Lite små träbitar och ett gäng blompinnar...



Träfot nr 1...

....som senare fick bytas ut till en annan sorts fot eftersom den andra "råkade" spricka när jag skulle skruva ihop den, å så har jag borrat ett par hål i träpinnen där blompinnarna skulle in. Nu börjar man ju se hur den ska se ut.

Målad med vit färg en gång...

När målningen var klar så klädde jag in foten i svart galon, tyckte det skulle se lite lyxigt ut...

Å så här blev den när den var klar!

Satte även dit svarta ringar i metall längst in mot pinnarna, den är egentligen den ena delen som man har på öljetter. Den funkar ju fin fint till halsbanden :)

Hoppas Kristina blir nöjd, annars så behåller jag den själv till mina halsband.



Just nu är David i väg till Bergkvara och hämtar hem nya bilen. Han åkte med sin pappa istället, jag hade ingen större lust att följa med för jag sov rätt dåligt inatt.. Gäsp!

När man kommer hem ska jag iallafall ut och trycka på alla nya knappar och utforska finesserna på bilen. Kul!

See ya!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar