Etiketter

söndag 16 september 2012

Lite nytt, lite påbörjat och väskinventering.

 
 
Ja nu är även väskan som jag visade en liten ledtråd till i förra inlägget klar, den blev helt ok!
 

 
Denna gång hade jag inte vlieselin på tyget, det blev mycket bättre.
 
 
 
Vi var inne på Ikea i lördags och kollade, köpte hem ett gäng tyg därifrån..
 
 
Vitt, ljusgrått, turkos (som tydligen ser mera blå ut på bilden) och mörkgrå.
Köpte även tre paket med sytråd eftersom all min svarta tråd var slut. En del av tygerna finns här :http://www.ikea.com/.
Det vita och mörkgrå tygerna är i lite kraftigare kvalite´. Perfekt till väskor :) och inte allt för dyrt-69 kr/m.
 
 
Så var det nästa påbörjade väska, har klippt ut delarna hittils. Funderar mest just nu hu handtagen på väskan ska se ut...
 
 
Även här ser tyget blått ut istället för turkost, det kommer inte bli någon sverige-väska som man kan tro :) Detta får bli kvällens sysselsättning, att sy ihop allt.
 
Jag har även gått igenom hur många väskor jag har sytt egentligen, det har blivit ett par stycken nu, närmare 26 stycken!  :)
 
Tror jag har fått med de flesta på bild iallafall.
 
 
 




 
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar