Etiketter

söndag 25 november 2012

Ernst nr 2


Då var Ernst-väska nr 2 klar, den är beställd av en gammal klasskamrat till mig som ska ge bort den i julklapp. Den ser i stort sett likadan ut som den förra jag gjorde, enda skillnaden är att baksidan är vit istället för det mönstrade tyget som jag hade på den första.




Två delar till innerväskan (fodret) och två delar till ytterväskan + två delar av handtaget.

Å så blev den såhär!

Med en litet minne av vem som gjort den :)


Nu ska jag ge mig på nästa beställning på listan....

See ya!

4 kommentarer:

  1. Yay! Jättefin Ingrid, tusen tack :)
    Jag ska prata med syster och se om hon kan svänga förbi och hämta den och lämna pengar någon dag, är det ok?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir jättebra! Jag skickar dig mitt mobilnummer på facebook så kan hon ringa innan så hon hittar :)

      Radera
  2. Gillar förresten nya utseendet på bloggen :)
    Lite luftigare och lättare än det tidigare, very nice.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack... ska fixa lite till med den :)

      Radera