Etiketter

torsdag 7 mars 2013

Diamanter!

Hej mina kära läsare. Jag har inte dött, har bara inte haft ork att uppdatera bloggen. Dels för att datorn har krånglat (men nu verkar den funka igen) och så har det varit full fart hela tiden på jobbet. Så kvällarna har spenderats framför tv:n i soffan istället för vid symaskinen (och bloggen då)

På tal om soffor så har fortfarande ingen ny soffa dykt upp. Nu är det 9 veckor sen vi beställde den,vi borde nog ringa och höra hur det går...

Ok jag ska väl erkänna jag har faktiskt sytt lite grann, håller på med "diabetes-väskan" som aldrig blir klar. Jag tror allt har krånglat med den som kan krångla... men nu är det bara handtaget som ska på plats och ny transfertext i den eftersom jag fick slänga det förra innertyget.



Nu kom jag på att jag faktiskt gjort en liten väska till...


Den är gjord av diamanttejp som jag köpte på Biltema sist jag var där. Gjorde den mest bara för skoj skull, den blev väl inte så bra eftersom den blev så skrynklig när jag vände allt rätt men men... kul att sy :)


Nähä nu ska jag ta och laga mat tror jag. Kyckling och ris kör vi på idag.

See ya!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar