Etiketter

torsdag 31 oktober 2013

Annat-grej-fix-rapport



Jag har ju inte bara fixat med bygget på sista tiden.

Två väskor har även fått liv.



Den ena beställningen skulle bli en present till en som sjöng i kör, hon behövde nåt att ha sina notpapper i. Klockrent tyg tycker jag :)




Den andra är en väska till träningskläder i höstiga färger, samt önskemål om ett lock på den. Jag även dit en innerficka i väskan, och axelbanden är reglerbara.


Å så har jag byggt mig en bänk.




När snickaren hade rivit i gamla husväggen så kom det fram rätt rejäla brädor, och tydligen har vårt hus varit gult en gång i tiden.



Jag tyckte det vore kul att göra nåt med brädorna, nästan som ett minne typ. Så jag tog fram såg, tumstock skruvdragare och satte i gång.




Det blev en liten bänk tillslut.


Där kan man sen sitta och filosofera om livets gåtor...

See ya!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar