Etiketter

måndag 1 januari 2018

Rea-shopping


God fortsättning till er! Nu när julen är över så är det ju alltid roligt med lite rea-shopping i mellandagarna.. Jag körde lat-varianten (delvis) och handlade över nätet. Det blev nytt från topp till tå bokstavligt sagt. Roligt med lite nya saker när det är ett nytt år igen.  Så vad har jag hittat då? Vi börjar från "topp"

Hos Zalando beställde jag en ny mössa. Har letat ett tag efter den perfekta mössan och denna kan kanske vara den.



En ny väska till jobbet blev det också, en typ av datorväska om jag ska flytta min laptop men det funkar ju lika bra att ha kollegieblock och annat i.


Sen gick jag in på Zara.com och hittade lite annat smått och gott...




En stickad tröja i oversize-modell. Jag tog stl S istället för M, annars finns risken att jag drunknar i den.



 En randig tröja till... jag gillar randigt ; ) 



En vinterjacka med luddig insida...



....samt ett par byxor med vita revärer på sidorna.




Och avslutningsvis till "tå" så blev det ett par nya skor från Sko Dej på Ölands köpstad.



Väskan och mössan har jag fått och de var bra : ). Varorna från Zara kommer förhoppningsvis i morgon så får vi se om det passar. 

I morgon är det slut på ledigheten och dags att jobba igen. Ska bli skönt att komma i gång med hjärnan igen. Man blir ganska lat och förslappad när man är ledig i ett gäng dagar. 

Återkommer i ett annat inlägg vad jag mer har sysslat med på min ledighet.


See ya! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar