Etiketter

söndag 9 september 2012

Sommar-feeling...

...blev det över väskan som blev klar idag, och som jag till och med började på idag. En väska sydd på en dag är rätt bra. För man har ju inte alltid tid att sitta vid symaskinen hela dagen, det är ju alltid saker emellan man ska göra.



Funderar lite på ett evenemang som kommer framöver, Ölands Skördefest. Skulle vara kul om man kunde sälja lite väskor då, problemet är följande: Vart ska jag hålla till? Hinner jag sy ett helt gäng med väskor innan? Var ska jag ta för pris för en väska? Och vill folk köpa hemsydda väskor överhuvudtaget? Många frågor men få svar...
Vi får väl se hur det blir, skulle ju vara skoj iallafall...


I går Fredag var David och jag på begravning, jag hade alltså semester i går. Det var Davids- mammas- mans- mamma- Inga-Lisa som skulle begravas. Det var en jättefin begravning, och väldigt imponerade sång av en kvinna som heter Pernilla Ingvarsdotter.


Jag tror inte jag har hört någon sjunga så vackert, särskilt med sången "Ave Maria".



Nu är det snart dags att slänga sig i sängen, jag gick upp kl 8 idag, helt frivilligt!!! Börjar jag förvandlas till en morgonmänniska?

See ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar