Etiketter

lördag 5 november 2011

Då var det dags för det första "riktiga" inlägget på denna bloggsidan.

För en stund sen var vi borta på Torslundas kyrkogård, i minneslunden rättare sagt. Min farmor och farfar finns där så vi var och tände två ljus för dom. Fint var det med en massa ljus överallt.






Å så lite nytt på pysselfronten:

Har ju tjatat lite om min fårskinnsväska, nu är det klar! Det blev ett vinrött foder i den. Tack alla ni som röstade, även om ni var få...
Så här blev den:


Blev väl ganska nöjd med den, var svårare att sy i skinn än i tyg bara.

Men nu har jag såklart börjat på en ny väska redan :) En målad denna gång, den är inte klar än men jag kan ju visa det jag har hunnit hittils...

Målning av ränder

Färdigmålad och på tork


Fick hem ett Panduro-paket häromdagen också med lite smått och gott, den bästa var nog boken "Hobbyguiden" som jag beställt... I den finns det mesta man behöver inom pyssel/hobby. Här kommer ett smakprov:









Och när vi ändå är inne på quilling så kan jag ju visa min premiär-blomma med tekniken:


Nähä, nu är det dags att sova, eller rättare sagt David tvingar mig att gå och lägga mig, han ska upp tidigt i morgon och hjälpa Pär med att gjuta ett golv och kan inte sova om inte jag ligger brevid, fast det äe ju rätt sött av honom egentligen.. :)

See Ya!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar