Etiketter

lördag 5 november 2011

Jag fick sms idag... (från gamla bloggen 11-10-14)

. . . . om att min paket från Panduro hade kommit till posten! Yihoo! Jag älskar att få paket (trots att man får betala det själv)

Denna gång blev det detta:


* Schablon "tvättråd"

* Schablon bård "God Jul"

* 3 st skräddarpennor

* Julkorts kit

* Vlieselin

* Kardborre "prickar"

* Metallöglor

* Spännen (till bla väskor)

* Randigt tyg.

Panduro har precis lanserat en ny hemsida. Gå in och kolla här! Panduro


En massa skoj alltså! Särkilt tyget tyckte jag om, av det kommer jag sy en ny väska som ska göras med lite extra kärlek och finess.

Det var det roliga idag, annars har det varit en rätt tung dag idag (och i går). Har varit trött och stressad nästan hela dagen. Ska ta det lite lugnt i helgen och vila upp mig för en ny arbetsvecka. Skulle igentligen på "personalfest" eller vad man kan kalla det i kväll men jag orkade verkligen inte, det brukar ju vara trevliga tillställningar annars men i kväll fick det va.

I morgon ska vi ev in till stan och kolla om ett entre´-tak till vår ytterdörr. Blir nog ett i glas eller plast. Vet inte ritigt vad som finns att köpa. Kan ju vara bra att ha ett tak som skyddar mot regn när man står och fumlar med nyckeln när man ska in.

Nu står det film-tajm på dagordningen!

Hoppas ni får en lugn och skön helg! Det ska iallafall jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar